loading...

طراحي سايت كاپ

طراحي سايت كاپ

بازدید : 156
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

طراحي سايت باربري و حمل و نقل

طراحي سايت شركتي طراحي سايت اداري با طراحي سايت باربري و حمل و نقل مي توانيم بسياري از امور خود را از طريق اينترنت و با سرعت بسيار بالاتر و كم هزينه تر انجام دهيم.

بسيار شگفت آور است اگر شما با داشتن يك وب سايت باربري بهينه شده بتوانيد در عرصه باربري و حمل و نقل با ساير شركت هاي رقيب رقابت كنيد.

اهميت طراحي قالب در طراحي سايت باربري و حمل و نقل

در طراحي سايت باربري و حمل و نقل طراحي يك قالب متناسب با حوزه كاري از اهميت بالايي برخوردار مي باشد. در طراحي سايت اولين موضوعي كه توجه كاربران را به خود جلب مي كند طراحي قالب سايت است كه بايد حتما كاربرپسند باشد. طراحي سايت باربري و حمل و نقل نيازمند قالب زيبا مي باشد به طوري كه عكس ها و طراحي گرافيكي انجام شده در آن از كيفيت بالا و مطلوبي برخوردار باشد و با سرعت بالايي لود شود در اين صورت طراحي سايت باربري و حمل و نقل شما مي تواند محبوبيت زيادي را در ميان كاربران داشته باشد.

ويژگي هاي طراحي سايت باربري و حمل و نقل

طراحي صفحه وب با طراحي گرافيك عالي براي معرفي شركت

طراحي صفحه وب جذاب به همراه نقشه گوگل

طراحي صفحه ليست خدمات

طراحي صفحه وب عضويت در سايت

استفاده از طرح سيستم مديريت محتوا

توليد محتواي ارزشمند براي كليه صفحات براي سئو مناسب

پيگيري وضعيت بار توسط مشتري

برنامه ريزي براي تمام ماشين ها

نكاتي كه بهتر است در طراحي سايت باربري و حمل و نقل رعايت شود:

طراحي سايت باربري و حمل و نقل به صورت ريسپانسيو به منظور نمايش صحيح در تمام دستگاه هاي هوشمند در اندازه هاي مختلف
انتشار اخبار و مقالات مرتبط با باربري به صورت دوره اي
دقت در بهينه بودن تصاويري كه در سايت به كار برده مي شود
رعايت اصول سئو بهينه سازي

و…

بازدید : 169
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

طراحي سليت لوازم آرايشي و بهداشتي

طراحي سايت حرفه اي طراحي سايت اختصاصي طراحي سايت لوازم آرايشي و بهداشتي باعث افزايش مشتري و درآمد مي شود. با طراحي سايت لوازم آرايشي و بهداشتي مي توانيم بازديدكنندگان سايت را به مشتري كسب و كار تبديل كنيم.

طراحي سايت لوازم آرايشي و بهداشتي از اين نگاه كه حرفه هاي مربوط به سالن هاي زيبايي، آرايشگاه ها، عرضه كنندگان لوازم آرايشي و بهداشتي از گذشته تا كنون وجود داشته اند و در آينده نيز وجود خواهند داشت قابل تامل است.

ساختار طراحي سايت لوازم آرايشي و بهداشتي

طراحي قسمت فروش با چيدماني مناسب و كاربر پسند

طراحي قسمت راهنماي محصولات

معرفي صاحب سايت و جلب اعتماد مشتريان

معرفي نمايندگان فروش

طراحي قسمت مشاوره سايت

طراحي قسمت پشتيباني فروش

برندها در طراحي سايت لوازم آرايشي و بهداشتي

زوم كردن بر روي برندهاي محصولات آرايشي در طراحي سايت لوازم وآرايشي بسيار مهم است چون مردم اغلب به دنبال مارك هاي معتبر و شناخته شده هستند زيرا لوازم آرايشي مستقيما با سلامتي پوست و مو ارتباط داشته و استفاده از محصولات آرايشي نامرغوب صدمات جبران ناپذيري را به سلامتي مصرف كننده وارد مي سازند. در اين ميان محصولات جديد با كيفيت خيلي عالي به بازار عرضه مي گردد ولي به دليل ناشناخته بودن توسط مردم مورد استقبال قرار نمي گيرند، به همين جهت طراحي وب سايت آرايشي و بهداشتي براي معرفي محصولات و جا انداختن آنها در بين مردم نقشي بسيار مهم دارد.

مزاياي طراحي سايت لوازم آرايشي و بهداشتي

اجناس لوازم آرايشي و بهداشتي بسيار گسترده مي باشد و اين كار باعث شده تا به سرعت تعداد آنها افزايش يابد. افراد مي توانند با طراحي سايت لوازم آرايشي و بهداشتي بدون داشتن محدوديت مكاني تمام كالاهاي خود را به فروش برسانند.

افراد در سايت خود اين امكان را دارند تا به طور واضح و با جزئيات بيشتر راجع به لوازم آرايشي و بهداشتي گوناگون توضيح دهند تا مشتريان با دقت كافي خريد نمايند.

مهمترين مزايايي كه طراحي سايت لوازم آرايشي و بهداشتي دارد اين است كه مي توانند افراد به طور اينترنتي و بدون داشتن محدوديت مكاني و زماني و پرداخت اينترنتي خريد خود را انجام دهند.

بازدید : 179
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

طراحي سايت باشگاه ورزشي

طراحي سايت نمايشگاه ماشين طراحي سايت ارزان طراحي سايت تهران امروزه با توجه به سبك زندگي مردم, افراد بيشتر تمايل دارند كارها و نيازهاي خود را به صورت آنلاين انجام دهند و در وقت و هزينه خود صرفه جويي به عمل آورند. بنابراين موفقيت در هر كسب و كاري نياز به متفاوت بودن با رقباي ميدان است. اگر مايل به رقابت در حوزه كاري خود هستيد بايد به سليقه مخاطبتان احترام بگذاريد و متفاوت از رقبايتان در ميدان حاضر شده و خدمات خود را به صورت آنلاين در دسترس افراد قرار دهيد.

طراحي سايت باشگاه ورزشي به شما اين امكان را مي‌دهد تا از ظرفيت گسترده موجود در بستر وب و اينترنت، نهايت استفاده را ببريد. علاوه بر اين برنامه‌ريزي براي تبليغات در شبكه هاي اجتماعي و افزايش رتبه سايت در گوگل تأثير بسزايي در رشد كسب‌وكار شما خواهد داشت ولي تأثير اصلي آن زماني ديده خواهد شد كه تماس تلفني با سايت باشگاه ورزشي گرفته شود و افراد مشتاق را علاقه‌مند به ثبت‌نام در كلاس‌هاي شما كند.


ويژگي طراحي سايت باشگاه ورزشي

ظاهري زيبا و متناسب با ورزش مرتبط با طراحي سايت

معرفي كامل باشگاه ورزشي و وسايل و تجهيرات

معرفي مربيان و استادان به همراه مدارك

امكان ارائه تقوبم باشگاه و ساعات برگزاري باشگاه

امكان پرداخت اينترنتي شهريه

امكان ارائه آخرين اخبار پيرامون ورزش

امكان پرسش و پاسخ با مربيان

امكان پشتيباني از كاربران

امكان معرفي و فروش محصولات ورزشي در قالب فروشگاه هاي اينترنتي

بيان كليه مقررات و لازم براي شركت و حضور در باشگاه

و ...

سئو سايت در طراحي سايت باشگاه ورزشي

سئو مجموعه اقداماتي است كه باعث مي شود وب سايت شما رتبه بالايي در گوگل كسب كند. شما مي توانيد با ارتقا رتبه سايت خود در گوگل مخاطبين جديد را جذب كنيد و آنها را از خدمات باشگاه خود مطلع سازيد. اين روش يكي از بهترين روش هاي تبليغاتي بوده كه مخاطب واقعي را به سمت شما هدايت مي كند. افرادي كه كلمات كليدي مربوط به باشگاه را در گوگل جستجو مي كنند بدون شك مي توانند مشتري شما باشند و اگر سايت شما در بين رتبه هاي گوگل وجود نداشته باشد ، مطمئن باشيد رقبايتان از اين بابت سود بيشتري خواهند برد.

بازدید : 190
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

طراحي سايت شركتي طراحي سايت دانشگاهي طراحي سايت اداري طراحي سايت حرفه اي افراد زيادي در سراسر دنيا اقدام به برگزاري نمايشگاه مي كنند و و محصولات خود را در آن نمايشگاه به بازديد كنندگان و مشتريان معرفي مي كنند و هدف اصلي آنها پيشرفت در محيط كار و عرصه رقابتي است.
مشتريان شما بسيار راضي و خوشحال خواهند شد اگر شما به عنوان يك كارفرما و صاحب شركت براي يك نمايشگاه وب سايتي جداگانه و مخصوص را تدارك ديده اند. اين كار مي تواند تأثير زيادي در ذهن كاربران و مشتريانتان داشته باشد.
طراحي تاريخ و زمان نمايشگاه
درج اطلاعات مربوط به غرفه با ذكر جزئيات
طراحي بخش تماس با ما براي سهولت در ارتباط با مشتري
طراحي بخش نظرسنجي
اطلاعات كارمندان و كاركنان نمايشگاه
طراحي دستاوردهاي بعد از نمايشگاه
ارتباط با مشتريان داخلي و خارجي از طريق وب سايت
طراحي آنلاين اتفاقات داخل غرفه
تاريخچه نمايشگاه
ايجاد گالري هاي عكس و فيلم
چرا داشتن طراحي سايت نمايشگاهي ضروري است؟
در وب سايت نمايشگاهي مي توان توضيحاتي در ابطه با اهداف برگزاري نمايشگاه ارائه داد كه اين اطلاعات مي تواند در جذب كاربران تأثير زيادي داشته باشد.
در يك وب سايت نمايشگاهي از مواردي كه براي كاربران بسيار اهميت دارد اطلاعاتي در رابطه با رزرو غرفه و فضا در نمايشگاه و هزينه اجاره آن است كه در اين زمينه امكان ارسال آنلاين مدارك، رزرو غرفه به صورت آنلاين، امكان پرداخت و درگاه آنلاين مي باشد كه ايده بسيار جالبي براي راحتي و رفاه كاربران مي باشد.
نمايشگاه ها با كاربري هاي متفاوت بطور دائمي يا فصلي، عمومي و تخصصي، سيار و ثابت بصورت منطقه اي، شهري، بين المللي هر ساله و يا در بازه هاي زماني خاص و يا دوره اي برگزار مي گردد. بناربراين طراحي وب سايت براي هركدام، طيف هاي گسترده و وسيعي را شامل مي گردد. از نمونه طراحي سايت نمايشگاهي مي توان به طراحي سايت نمايشگاهي خودرو، طراحي سايت نمايشگاهي لوازم خانگي، طراحي سايت نمايشگاه هنري، طراحي سايت نمايشگاه ماشين آلات، طراحي سايت نمايشگاه هاي بين المللي و... اشاره كرد.

بازدید : 188
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اينفلوئنسر ماركتينگ چيست؟

طراحي سايت طراحي سايت فروشگاهي طراحي سايت اختصاصي سئو و بهينه سازي اينفلوئنسر ماركتينگ كه به معني بازاريابي به كمك افراد تأثيرگذار است يكي از اصطلاحاتي است كه در اين چند سال اخير در كشور ما نيز مانند ساير كشورها فراگير شده است. اينفلوئنسر ماركتينگ تنها به يك رسانه محدود نيست و بيشتر افراد اين مفهوم را بيشتر در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي مي شناسند يا به كار مي برند.

اينفلوئنسر به چه كسي گفته مي شود؟

خيلي ها تصور مي كنند كه اينفلوئنسرها افرادي هستند كه در رسانه هاي اجتماعي بزرگ دنبال كننده زيادي ندارند، اما اينفلوئنسر به شخصي گفته مي شود كه قدرت و توانايي تأثيرگذاري بر درك و نگرش ديگران را دارد و مي تواند آنان را به كاري متفاوت ترغيب كند.

اينفلوئنسر به شخصي گفته مي شود كه ديگران را ترغيب مي كند تا از شما خريد كنند. در كل بايد گفت اينفلوئنسر بايد سه ويژگي توانايي دسترسي، اعتبار زمينه اي و هنر فروشندگي را داشته باشد.

توانايي دسترسي: توانايي انفلوئنسر به در پيام رساني به دسته بزرگي از افراد. اشخاصي كه توانايي دسترسي كمي دارند اما در مقابل اعتبار و هنر فروشندگي بالايي دارند به عنوان انفلوئنسرهاي كوچك شناخته مي شوند.

اعتبار زمينه اي: سطح اعتمادي كه مخاطب بر اساس دانش و تجربه اينفلوئنسر درباره موضوعي خاص كسب مي كند.

هنر فروشندگي: بعضي از افراد قدرت بسيار زيادي در متقاعد كردن ديگران دارند و مي توانند با روش هاي متقاعد كننده اي توضيح دهند، پيام هاي واضحي را بيان كنند و با اعتماد به نفس بالايي ديدگاهشان را بيان كنند.

اجزاي اينفلوئنسر ماركتينگ:

هر اينفلوئنسر روش هاي مختص به خودش را براي ارائه تبليغات دارد اما يكسري موارد خاص بايد قبل از راه اندازي كمپين اينفلوئنسر ماركتينگ رعايت شوند:

1- پيدا كردن اينفلوئنسرهايي كه در زمينه خدمات شما فعاليت مي كنند. با جستجوي ساده در اينترنت و يا از طريق سايت هاي مخصوص مي توان اين افراد را پيدا كرد.

2- ترتيب دادن كمپين بازاريابي از طريق اينفلوئنسرهاي پيدا شده

3- ترتيب دادن دومين كمپين بازاريابي براي اينفلوئنسرها با هدف آگاه سازي تعداد بيشتري از مشتريان

4- زير نظر گرفتن پارامترها براي رسيدن به ميزان فروش دلخواه و جذب فالوئرهاي موردنظر

مزاياي اينفلوئنسر ماركتينگ:

اينفلوئنسر ماركتينگ با هدف از بين بردن حس منفي و سِر شدگي نسبت به تبليغات ايجاد شده است. با اينفلوئنسر ماركتينگ مي توان مخاطبان و يا مشتريان بالقوه اي را به صورت غير مستقيم ترغيب به خريد محصول كرد. بيشتر شركت ها از اينفلوئنسر ماركتينگ در كنار ديگر روش هاي تبيليغاتي به صورت همزمان استفاده كرد تا بتوانند بيشترين تأثير را بر روي مخاطب خود بگذارند.

مي توانيد براي مشاوره درباره چگونگي استفاده از اينفلوئنسر ماركتينگ و آشنايي با تكنيك هاي آن با مشاوران ما در شركت طراحي سايت كاپ در تماس باشيد.

بازدید : 149
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

طراحي سايت دانشگاهي طراحي سايت برندها طراحي سايت تخت طراحي اپليكيشن موبايل پورتال سازماني يك نرم افزار تحت وب مي باشد كه در بستر اينترنت مورد استفاده قرار مي گيرد. اولين پورتال ها در اواسط دهه 1990 توسط شركت هاي بزرگي چون yahoo, AOLو AltaVista ابداع شدند. اين سايت ها به عنوان منبعي بزرگ از اطلاعات براي گروه هاي بزرگي از مخاطبان به شمار مي رفتند.
طراحي پورتال سازماني چيست؟
پورتال هاي سازماني يكي از شيوه هاي رايج براي تبادل اطلاعات با كارمندان، شركاي تجاري شركت و مشتريان محسوب مي شوند. پورتال سازماني يك درگاه اينترنتي در قالب چهارچوبي يكپارچه براي مديريت اطلاعات در داخل و خارج از مرزهاي يك سازمان است. به عبارت ديگر پورتال مجموعه اي از صفخات وب شامل خدمات و محتوايي است كه به صورت يكپارچه از طريق يك درگاه ارائه مي شوند و كاربران را مجبور مي كند تا با ورود به يك درگاه از امكانات سازمان بهره مند شوند.
فوايد طراحي پورتال سازماني
يكي از فايده هاي پورتال هاي سازماني ارائه ديد كامل و شفاف از تمام موارد و جزئيات سازمان و پرسنل به مديران شركت مي باشد. يك پورتال سازماني مي تواند تمام اطلاعات لازم را به مشتريان هدف آن سازمان نيز ارائه دهد. پورتال سازماني مي‌تواند زمينه تعامل بين كارمندان و مديران شركت را فراهم سازد. معمولا هريك از گروه كاربران پورتال بعد از ورود به سيستم با پنل كاربري مخصوص به خود روبه رو مي‌شوند. پنلي كه در آن دسترسي ها و امكانات مورد نياز آن گروه كاربري ديده مي‌شود. به عنوان مثال پورتال يك دانشگاه را در نظر بگيريد.
مخاطبان پورتال سازماني
نمايندگان
فروشندگان
مديران سازمان ها
كارمندان سازمان ها
بازاريابان
مشتريان
خدمات طراحي پورتال سازماني
خدماتي كه طراحي پورتال سازماني ارائه مي دهد عبارتند از:
اينترنت يا اينترانت سازماني
ارتقاء پلتفرم هاي سازماني
آناليز و طراحي قابليت هاي پورتال
نگهداري و تعمير پورتال
چند زبانه بودن پورتال
برنامه نويسي پيشرفته پورتال
پورتال هاي خدمات وب
پورتال هاي مديريت داده ها
پورتال هاي مديريت محتوا
توسعه و معماري پورتال
تفاوت طراحي وب سايت و طراحي پورتال؟
در واقع پورتال ها دروازه ورود به يك بانك اطلاعاتي هستند و شما را به سايت خاصي دعوت مي‌كنند و به تنهايي حاوي اطلاعات نيستند بلكه بيشتر به شكل يك راهنما عمل مي‌كنند و دسترسي هاي مختلف از يك بانك اطلاعاتي را در اختيار شما قرار مي‌دهند. در حالي است كه وب سايت ها مي‌توانند داراي مقدار زيادي اطلاعات باشند و اين اطلاعات فقط از طريق همان وب سايت ها قابل دسترس باشند.
تفاوت ديگر نحوه جمع آوري اطلاعات است. داده هاي يك پورتال ممكن است از منابع گسترده و پراكنده اي تامين شوند. به همين علت ابزارهايي براي طبقه بندي اطلاعات جمع آوري شده در پورتال ها استفاده مي‌شود. اما در خصوص يك وب سايت اين امر متفاوت بوده و اطلاعات يك وب سايت از منابع محدودتري جمع آوري مي‌شود و معمولا موضوع مشخصي داشته و در مورد مسائل مشخصي هستند.
پورتال‌ها سيستم‌هايي كاربر محور هستند و معمولا امكانات بر اساس نياز كاربران در پورتال ها ارائه مي‌شوند. امكاناتي مانند چت آنلاين ، انجمن ، اخبار ، دسترسي ها و ساير امكاناتي كه ممكن است مورد نياز كاربران يك پورتال خاص باشند. اما وبسايت ها معمولا Subjective يا موضوع محور هستند.
البته در تمام وبسايت ها با امكانات و موضوعات مختلف، امكاناتي براي راحتي كاربر در نظر گرفته مي‌شود. اما بايد به اين نكته توجه داشت كه كاربران يك وب سايت به نحوي بايد با موضوع آن سايت مرتبط باشند. به عبارت ديگر اگر كاربران يك سايت سياسي ، افراد غير مرتبط و به عنوان مثال كودكان باشند، طبيعتا نمي‌توانند ارتباط مناسبي با وب سايت برقرار كنند و از امكانات وب سايت استفاده نمايند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 92
  • بازدید کلی : 2293
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه